Create an Account

Shopping cart

Close

Sub-total: 79.99 lei

Vezi coșulFinalizare

1. Cum plasez o comanda?

Pentru a plasa o comanda trebuie sa adaugati produsele preferate in cosul de cumparaturi, sa completati toate datele dvs de contact din formular, si sa finalizati comanda.

Comenzile pot fi plasate si telefonic la numarul 0758848209, pe pagina de Facebook sau pe Instagram.

2. Cum se face plata produselor?

Plata se face ramburs la primirea coletului. La curier se accepta doar plata in numerar nefiind posibila plata cu cardul.

In cazul in care doriti sa realizati plata prin transfer bancar va rugam sa ne contactati.

3. Care este comanda minima?

Comanda minima este de 49 lei. Pentru a putea finaliza o comanda pe site-ul nostru asigurati-va ca aveti in cos produse in valoare de aceasta suma fara sa puneti la socoteala tariful transportului.

4. Cat costa transportul?

Transportul este 15 lei in toate locatiile fara kilometri suplimentari. In locatiile in care avem kilometri suplimentari costul transportului este 20 lei.

5. In cat timp se realizeaza livrarea?

Livrarea se realizeaza in 24-48h din momentul in care produsele parasesc depozitul nostru. In perioadele aglomerate cum ar fi Craciun, Paste, 8 Martie, Black Friday etc acest termen poate fi prelungit.

6. Cum procedez daca m-am razgandit in privinta comenzii?

Daca se intampla sa va razganditi nu e nicio problema, singura rugaminte este sa ne anuntati din timp pentru a nu procesa comanda. Toate comenzile sunt procesate cu prioritate pentru a ajunge in posesia dvs in 24h si de aceea orice modificare trebuie anuntata cat mai repede.

7. Cum procedez daca vreau sa schimb un produs sau sa adaug produse noi intr-o comanda deja plasata?

In aceasta situatie va rugam sa ne contactati cat mai repede pe mail: storeventi@gmail.com sau printr-un mesaj privat pe Facebook sau Instagram.

8. Cum procedez daca doresc livrarea la o alta adresa?

Daca doriti sa primiti comanda la o alta adresa decat cea mentionata in comanda va rugam sa ne contactati si noi vom lua legatura cu firma de curierat si vom redirectiona coletul la adresa aleasa de dvs.

9. Cum procedez daca vreau sa returnez un produs?

Daca v-ati razgandit in privinta produselor comandate aveti la dispozitie 14 zile calendaristice pentru a efectua returul lor. O sa va rugam sa ne contactactati pe mail la adresa: storeventi@gmail.com iar noi vom genera un AWB de retur la firma de curierat. Va rugam sa impachetati produsele asa cum le-ati primit si sa le predati curierului in momentul in care va contacteaza. Acesta va veni cu AWB-ul de aceea nu este necesar sa scrieti nimic pe colet. Plata transportului intra in cheltuiala dvs. iar banii se returneaza exclusiv in cont bancar. Taxa initiala de transport NU SE RETURNEAZA.

Nu se accepta colete trimise prin POSTA ROMANA.

Nu se accepta colete cu plata ramburs.

Banii se returneaza in contul bancar oferit de dvs. In maxim 5 zile lucratoare de la receptionarea si verificarea coletului.

10. Cum procedez daca vreau sa schimb un produs?

Daca doriti sa schimbati un produs sau mai multe trebuie sa le trimiteti la noi iar in momentul in care acestea au ajuns in depozitul nostru si au fost verificate noi va trimitem la schimb produsele inlocuitoare. Plata transportului tur-retur intra in cheltuiala dvs pentru schimb.

11. Cum procedez daca am primit un produs defect?

In cazul in care s-a intamplat sa primiti un produs defect va rugam sa ne contactati in maxim 24h de la receptionarea coletului la adresa: storeventi@gmail.com si veti primi la schimb un produs nou.

Back to Top