Create an Account

Cosul de cumparaturi

Close

No products in the cart.

Cum comand?

Comenzile pot fi plasate direct pe site dupa ce v-ati hotarat asupra modelelor si culorilor preferate. Dupa adaugarea produselor in cosul de cumparaturi  aveti doua variante : “Continua Cumparaturile” sau “Finalizeaza Comanda”. Daca doriti sa mai adaugati produse alegeti “ Continua Cumparaturile” si veti fi trimis din nou in pagina principala pentru a selecta si alte produse. Daca doriti sa finalizati comanda, alegeti “Finalizeaza Comanda” si un operator va pregati coletul  si va trimite comanda in cel mai scurt timp. Daca intampinati orice dificultate nu ezitati sa ne contactati la numarul 0758 848 209 sau pe chat-ul online destinat clientilor.

Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.

Livrare si retur

Livram in toata tara prin curierat rapid in maxim 24h de la expedierea comenzii in zilele de luni pana vineri . Comenzile plasate vineri vor fi livrate la inceputul saptamanii urmatoare.

Termenul de livrare poate suferi modificari in situatii exceptionale cum ar fi: Black Friday, sarbatori legale (Pasti, Craciun etc), disponibilitatea stocului,  sau diverse situatii aparute in activitatea firmelor de curierat cu care colaboram.

Nu ne asumam intarzierile datorate firmelor de transport.

Costuri de livrare

Lucram cu 2 firme de curierat: Sameday Curier (www.sameday.ro) si Urgent Cargus (www.urgentcargus.ro) iar tariful este de 16 RON in toata tara indiferent de localitate.

Modalitati de Plata

1. Plata se face in numerar la primirea coletului (sistem ramburs). 

2. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Plata integrala.

euplatesc_charm

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

Returnare produse

Puteti solicita returnarea produselor in termen de 14 zile de la receptionarea coletului, cu rugamintea sa ne anuntati in prealabil, in urmatoarele situatii :

1) Produsul livrat nu corespunde descrierii de pe site (marime, culoare, model): in aceasta situatie puteti solicita returul produsului si schimbarea acestuia cu cel corect. Transportul intra in cheltuiala VENTI Concept Store.

2) Produsul este defect: in aceasta situatie puteti solicita returul produsului in momentul receptionarii coletului si al constatarii defectului iar acesta va fi inlocuit cu un produs similar dar fara defect. Transportul intra in cheltuiala VENTI Concept Store.

3) Produsul nu este masura potrivita: in cazul in care ati comandat o masura care nu va este potrivita puteti solicita returul, iar produsul va fi inlocuit insa costul transportului va fi suportat de dumneavoastra.

4) V-ati razgandit asupra produsului comandat: in cazul in care doriti sa schimbati produsele comandate cu alte produse disponibile in stoc va trebui sa returnati produsul/ produsele pe care doriti sa le inlocuiti si sa plasati o noua comanda cu produsul/ produsele dorite. Plata transportului va fi suportata de dumneavoastra.

ATENTIE! Produsele din categoria OUTLET nu se returneaza acestea fiind produse la preturi extrem de mici tocmai datorita faptului ca au mici imperfectiuni semnalizate prin descriere si poze.

Cum schimb un produs?

In situatia in care doriti sa schimbati un produs din diverse motive (doriti alta culoarea, v-ati razgandit in privinta modelului etc) va rugam sa ne anuntati in scris fie pe e-mail, pe pagina noastra de Facebook sau sa ne contactati telefonic si vom stabili impreuna cand vom trimite produsul dorit la schimb si pasii necesari pentru a face returul produselor aflate in posesia dumneavoastra. Datele la care trebuiesc trimise coletele le gasiti mai jos. In momentul receptionarii coletului, noi pregatim produsele alese pentru schimb si va trimitem noul colet. Plata transportului intra in cheltuaiala dumneavoastra.

Cum returnez un produs?

In cazul in care ati comandat un produs si doriti sa il returnati din diverse motive tot ce trebuie sa faceti este sa completati FORMULARUL DE RETUR, sa il ambalati corespunzator  (in cutie de carton asa cum l-ati primit) si sa solicitati un curier pentru a trimite coletul la una din firmele de curierat cu care noi colaboram (NU PRIMIM RETUR PRIN POSTA ROMANA), taxa transportului urmand sa fie suportata de dumneavoastra daca nu este invocat niciun motiv din rubrica “Returnare produs”. Dupa receptionarea coletului banii vor fi returnati exclusiv in cont-ul dvs. bancar in termen de 5 zile lucratoare.

Coletele returnate se trimit la urmatoarea adresa: SC VENTI CONCEPT STORE SRL, str. Sfanta Treime nr.38, sector 2, Bucuresti, Tel: 0758848209.

  • NU SE SCHIMBA/RETURNEAZA BANII daca produsele prezinta semne de uzura sau nu sunt ambalate corespunzator.
  • NU SE ACCEPTA coletele care au ramburs

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta telefonic de luni pana vineri in intervalul orar 10-15 la telefon, prin e-mail sau pe Facebook:

Telefon: 0758848209

E-mail: storeventi@gmail.com

Facebook: @venticonceptstoreofficial

Back to Top